Förvirrad

Jag har alltid varit väldigt emot alla slags piller (okej, det där var väll väldigt dubbelmoraliskt med tanke på att jag tagit efederin, och ganska mycket koffeintabletter, men det har inte varit något bra alls) så därför blir jag inte helt övertygad när ni skriver att jag kanske borde prova diverse olika anti depressiva, men en sak som får mig att bli lite sugen på att prova är just det faktumet att visa antidepp kan göra att man hetsäter mindre, och det hade jag inte tackat nej till.

Men jag ska testa att äta fisk VARJE dag (i någon måltid, antingen lunch eller middag) ett tag nu, även frukt, valnötter, fullkornsprodukter och havre innehåller ämnen som höjjer serotinnivån i kroppen som gör att man blir gladare. Kan vara bra att tänka på!

Just nu har jag dock världens största ångest, dessutom börjar jag fundera om jag ska söka hjälp, men isåfall måste jag sluta min utbildning som jag just börjat. Och då kommer jag ha skulder men ingen utbildning? Åh vad jobbigt allt blev.

Skriv din åsikt
Postat av: Miss JS

Försöker minnas vad min fd psykolog berättade för mig. Tror det var vindruvor eller russin, banan och choklad man skulle äta för att göra "hjärnan" glad.



.:kram

2009-10-26 @ 19:13:52
Postat av: Magda

Men! Det är väl bättre att du är frisk med skulder och ingen utbildning, än att du är sjuk med skulder och utbildning. Du kan plugga senare, tvivlar ändå på att man kan göra sitt bästa ifrån sig när man mår som du gör! Det kan vara så himla himla mycket bättre va! Och många byter ju utbildning efter ett tag (vilket resulterar i litet mer skulder) och är ändå inte olyckligast :) :) kraaaam!

2009-10-26 @ 23:54:14
Postat av: dannofino

Förresten, förlåt för många kommentarer.. Jag hade glömt bort att jag följde din blogg, och därför blev det såhär..

2009-10-30 @ 09:37:53
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0