Frågestund

Tänkte ha en frågestund igen, så fråga på i helgen så svarar jag på söndag! Ni kan fråga allt från himmel till jord. :)

(jag mår bättre nu förresten, pratade med min kille om att jag hade misslyckats och berättade att jag aldrig vägt så mycket som nu och då svarade han "men du har aldrig varit vackrare än nu", jag är glad att jag pratade med han)

Skriv din åsikt
Postat av: camilla

aww. bästa möjliga kommentaren man hade kunnat fått i den situationen, ibland kan dom ;)

2009-10-01 @ 21:05:10
Postat av: amanda

hej goding. jag undrar vad du har du haft för fritidsintressen genom livet och vad gjorde du som barn? några syskon? :) förresten VAR hittade du teckningen på anorexi tjejen?? kram

2009-10-02 @ 08:15:03
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: matilda

hej!

jag är ny läsare är på din blogg och har haft bulimi i drygt 2 år, men nu har nu själv tagit initiativet till att få behandling. jag måste bara säga att jag beundrar dig och din kamp något enormt, och blir så inspirerad och peppad att bli frisk. tack, keep up the good work!

så, till min fråga: vad jag förstått så har du lyckats hålla dig fri från hets under en längre tid (om man räknar över en månad som en längre tid, vilket man gör för min del..). har det skett några förändringar, som du lagt märke till, med din kropp under den hetsfria perioden?

kram!

2009-10-02 @ 21:24:59

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0