Frukostdag?

Jag klarade gårdagen, men så väldans br kan jag väll inte påstå att jag åt, det blev mest frukost mat, hela dagen...

Frukost
1 kokt ägg
2 lingongrova med bregott, ost och skinka

Mellanmål
1 glas juice
1 lingongrova med becel och skinka

Lunch
2 kokta ägg
1 lingongrova med makrill i tomatsås på tub
½ paprika
1 magnum mandel glass

Mellanmål
1 äpple
1 stor grov fralla

Middag
2 grova mackor med färskost
1 glas juice
tomater

Övrigt:
en liten bit av en småkaka
3 drinkar
1 shot
1 cider
1 energidricka (light)

Som ni ser så blev det en rätt konstig dag, mycket alkohol och som sagt mycket frukostmat. Men jag klarade det i alla fall, efter glassen var jag jätte nära att hetsa, men jag hejdade mig! :D

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

hej gumman. kul att du är tillbaka ;) saknar dina inlägg. du är duktig på att skriva och är en väldigt klok tjej med självdistans. förstår verkligen dina känslor. i det mesta du gör. hur har helgen varit? har du kunnat slappna av? kram

2009-10-12 @ 08:48:42
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0