Klara det!

Jag har klarat mig hittils idag, jag är stolt och känner att jag nog kommer ta mig upp ur detta eländet trots allt. Ni ska även få se min matdag senare ikväll, har inte lagt upp det på några dagar nu just eftersom jag har hetsat och så, då är det inte lika säkert vad jag verkligen fått i mig, och jag vill inte att någon ska bli triggad att hetsa. Så jag undviker det. Men idag har jag ätit bra, vettig mat, inget onyttigt. Jag blir för triggad av godis, men även av nötter, jag tror att jag klarar att äta nötter i vanlig mängd, men det slutar i 99% av fallen att jag hetsar. Så jag ska hålla mig borta från hets mat ett tag så att jag kommer in i ett bra mönster igen och börjar äta riktig mat!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0