Konst

Ush vad länge det var sedan jag lade upp en bild nu, och ändå har ingen klagat! Hittade en konstnär som ritar anorektiska tjejer där man riktigt kan känna hur olyckliga dom är, jag tycker att han har hittat rätta känslan. Riktigt duktig, och dessutom svensk hans namn är: Oskar Korsár



(Bilder på modeller som är magra kommer jag inte lägga upp mer just för att jag vet hur triggande det kan vara, så det är också en anledning varför det är så lite bilder nu, saknar ni bilder? Ska hur som helst försöka bättra mig!)

Skriv din åsikt
Postat av: camilla

jag har märkt att din lunch ibland kan bestå av till exempel pasta och paprika. men då undrar jag, köttet då? eller liksom protein delen? det kanske kan göra att du får brist på det och hetsar enklare, fast nu verkar det ju inte vara det du hetsar :/ men iaf, som ett råd att du kanske borde lägga till det eller så. det är ingen pik, du vet bäst vad som funkar för dig och ingen annan med det var bara något jag reagerat på. lycka till i fortsättningen, du fixar det här! & vill och påpeka att du är verkligen en förebild för mig, du är så himla duktig!

2009-10-01 @ 20:36:28

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0