läskigt

Jag har just sagt att jag kanske ska träffa två personer för att bli intervjuad till deras projektarbete, det är läskigt, mycket läskigt. Det är bara två personer (förutom ni och de läkarna jag hade) som vet om att jag har är sjuk över huvud taget, och det är de två personerna som står mig absolut närmast. Men jag ska våga detta, för det hjälper andra, dessutom är jag anonym i deras bok, så det är bara dom två som vet. Men det känns läskigt helt klart!
Skulle ni våga?

Skriv din åsikt
Postat av: -

jag skulle våga :)

2009-10-14 @ 15:56:12
Postat av: S A N D R A

Det är modigt gjort! men det är du som väljer om ditt liv ska blottas eller inte! Jag skulle våga. Har redan varit med i många intervjuer och tidningar! Men jag tror att vi vågar för att vi accepterar det som hänt, vi vet vad som krävs för att bli friska och vi vill inte återvända! kram

2009-10-15 @ 20:02:33
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag tror att det är bra att prata av sig.. och modigt!



jag skulle tvekat men nog gjort det i slutändan. Kan vara nyttigt att ha för din del, att titta tillbaka och inse dumma tankebanor!



kramar

2009-10-15 @ 21:45:23
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0