Mål

Har satt upp lite mål för min tillfrisknad, hade mål innan men bröt dom, så nu har jag satt upp mål på ett lite annorlunda sätt, jag hoppas att jag klarar det, detta kommer bli en riktigt bra morot för att bli frisk hoppas jag.

  1. Klara minst 5 dagar utan att kräkas varje vecka fram tills nyår.
    Klarar jag det så får jag gå på ansiktsbehandling, klarar jag det inte så bokar jag in tid för hypnos (vilket är väldigt dyrt, men men.)
  2. Klara minst 6 dagar utan att kräkas varje vecka fram tills sommarlovet.
    Klarar jag det så får jag gå på liseberg och fira, annars så ska jag boka till för inläggning minst 1 månad.
  3. Klara minst 7 dagar utan att kräkas varje vecka (helt frisk med andra ord) fram tills skolan börjar nästa höst (augusti).
    Klarar jag det så får jag åka på en mysig helgweekend någonstans, annars får jag söka hjälp igen.






Skriv din åsikt
Postat av: Madde

Du är stark gmman! Du kommer klara det, mål gör mycket, särskilt när de leder till någon sorts belöning (direkt då, te x massage). Jag bestämde mig bara, "Inte spy något mer" Visserligen händer det fortfarande, men vrkligen inte så ofta som förut. Vill ha snygga tänder och en frisk hals. Kram på dig!

2009-10-26 @ 08:26:27
URL: http://metrobloggen.se/anguish
Postat av: Linda

detta inspirerade mig till att skriva egna mål.. =)

2009-10-26 @ 23:49:11
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: dannofino

Du är så stark. <3 Du klarar det

2009-10-30 @ 09:34:12
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0