Mano?

Ena stunden gråter jag ena stunden skrattar jag för mig själv. Vad händer? Jag hatar den här ångesten som ofta infaller innan jag ska iväg, jag ska till skolan men ångesten bubblar upp i mig, vill inte vill inte vill inte. Men jag har ju valt att gå i skola, jag har ju flyttat för att gå i skola, klart fan att jag ska gå till skolan. Vad tänker jag med?

Varför blir det alltid så här, hela förmiddagen har jag tänkt att det ska bli skönt att bara ha 2 korta lektioner på eftermiddagen men nu när det börjar närma sig så slår ångesten till igen, jag hatar den. Men jag ska följa mattilåtet boken och föreställa mig klumpen. Jag har även tänkt på att tugga noga även om jag fuskade med mellanmålet och åt det framför ett avsnitt av hollywood fruarna. Men både frukosten och lunchen intogs utan tidning eller tv (fast med radio, men den lyssnar man ju bara på).

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Kom igen, det är bara att fortsätta kämpa, hur jobbigt det än är! Du verkade så mycket gladare när det funkade med maten så det är det du kämpar för :) Att få tillbaks ditt LIV!

2009-10-06 @ 16:37:17
URL: http://anoa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

har du nått bra svar på det vill jag gärna höra, gud ibland är det så skönt att läsa NÅN stans att man inte är ensam. Skriver inte om mina ätstörningar längre för jag försöker verkligen leva ett "normalt" liv. Men när man ska försöka klara skolan med ångestattacker var och varannan dag inför människorna i klassen, kraven och annat är det inte lätt:(

Kämpa på och ge aldrig upp!!

2009-11-28 @ 22:53:05
URL: http://halsotoppen.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0