Nejnejnej

Jag ska lägga band på mig själv nu. Jag är så hetssugen att det inte är klokt, men ska jag hetsa? Nej det ska jag inte. Jag har ätit bra hittils, men efter lunchen börjar alla tankar snurra (åt jag för mycket?):

Frukost
1 kokt ägg
2.5dl fet yougurt + bär + melon + 1dl musli

Mellanmål
2dl yougurt
½dl musli

Lunch
2 tortillias med röra (makrill i tomatsås/bönor/paprika/kryddor)
Stekt pumpa ca 2.5dl
2 bitar melon


Skriv din åsikt
Postat av: S

Nej, du har INTE ätit för mycket! Det ser jättebra ut! Se nu till att få i dig ett bra mellanmål som inte kan trigga dig. Försök sedan distrahera dig själv för att inte en hets ska dra igång, eller försök lägg dig och vila/sov! Ordentligt med sömn är jätteviktigt för balansen och för att man ska orka stå emot suget! Du kan göra det, idag ska bli en kräkfri dag! Det ska det bli för mig med!

Du kan du kan du kan du kan!

2009-10-20 @ 14:01:10
Postat av: Anonym

lycka till med att bli frisk. kom ihåg varje gång du vill falla tillbaka, att du är värd MER än en ätstörning.



2009-10-20 @ 22:19:04
Postat av: Bundle

Du vet att du kan klara det, det har du bevisat förut. Du har INTE ätit för mycket, du äter bra! Vi måste hitta saker som hindrar hetsattackerna, hitta de där känsliga punkterna som triggar igång eländet. Sömnen är A o O har jag också märkt, så fort man är trött kommer suget, iaf för mig. Vill själv gärna få tips om vad som stoppar en kommande attack.

Du klara det, vi ska klara det!

Kram!!

2009-10-21 @ 21:24:02
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: mary

ett bra tips från mig som har lidit av ENORM ångest, gå till en läkare på vårdcentralen och få antidepp/ångestdämpande utskrivet, det e varken farligt eller beroendeframkallande, läs blondinbellas blogg hon skriver mycket om unga tjejers självkänsla och gå till en psykolog,byt om du inte gillsr den psykologen tills du hittar en som passar dig det hälper enormt mer än vad man tror. Det blir jättesvårt att klara av den här sjukdomen själv

2009-10-21 @ 23:12:15

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0