Vad ska jag göra?

Jag vill skrika rakt ut, jag vill ha ett nytt liv, ett annat liv, ett mer meningsfullt liv, ett liv utan ångest, ett liv utan elände, ett liv där jag inte ens funderar över hur min kropp är, ett liv där jag är hälsosam på RÄTT sätt!

Skriv din åsikt
Postat av: s

Ärligt talat, du kan skaffa ett nytt liv om du bara vill. om du misslyckas så tyder det på att du inte vill tillräckligt mycket. varje gång hetsen kommer, läs inläggen från när du klarade en hel månad! det måste ju ändå vara som en lättnad att veta att du kan bara du vill och anstränger dig, läser om de positiva tankarna och känslorna du hade då! du kan om du vill och om du försöker tillräckligt mycket. jag lovar!

2009-10-23 @ 13:23:27

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0