Varför ska jag bli frisk?

Skrev just en lista, på ett fint papper och dekorerat, detta ska hänga framme väl synligt, och läsas varje dag tills jag är helt bestämd. Skriv gärna egna sådana här med era argument, skriv gärna era argument som en kommentar med, hade varit kul att få olika idéer.

  • Jag får större självkänsla och självförtroende
  • Jag orkar plugga och kan få ett bra jobb
  • Jag får träna och dansa
  • Jag blir gladare och piggare
  • Jag kan bli gravid (och en bra mamma)
  • Jag får finare hud, hår och naglar
  • Jag får starkare skelett
  • Jag blir en bra förebild för andra
  • Jag kan skriva och ge ut min bok
  • Jag har tid och tankar över till annat
KÄMPA KÄMPA KÄMPA



Skriv din åsikt
Postat av: Sara

Du verkar ha bestämt dig, jag blir bara så himla imponerad på din inställning, hur possetivt du tänker och att du har en vilja.. min vilja är inte lika stark som din.. kämpa på

2009-11-04 @ 00:00:23
URL: http://mathildaosara.blogg.se/
Postat av: Sara

Du verkar ha bestämt dig, jag blir bara så himla imponerad på din inställning, hur possetivt du tänker och att du har en vilja.. min vilja är inte lika stark som din.. kämpa på

2009-11-04 @ 00:00:27
URL: http://mathildaosara.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0