Varför?

Jag misslyckades totalt igår, jag hetsade och spydde 4 gånger (!) och dessutom var min ångest såpass stark att jag föll för de jävla efederin tabletterna igen, FAN! Jag hatar att ångesten blir så stark, samtidigt vet jag varför, för när jag börjar hetsa och sedan spy upp det så har min lilla kontrol jag haft försvunnit och jag vet inte hur mycket jag fått i mig vilket gör att jag blir paranoid. Inte bra, inte bra alls!

Idag ska bli en bättre dag, ändå sitter jag här och funderar på hets, men NEJ jag ska inte, jag ska stålsätta mig, jag måste för mitt eget bästa!

Har just ätit en frukost bestående av 2 stora bitar knäckebröd (sånt man bryter av själv), mycket jordnötssmör och gurka + 1 klementin och ett päron. Mums! Fast är fortfarande små sugen på att äta!

Skriv din åsikt
Postat av: Vilde

Håll ut, tjejen, det här klarar du! Du har ju gjort det så många gongar förut! Varje gong du vänder mot kylen så tänk, känn efter hur du kommer känna n¨r du faktisk har gått emot. Jag har lärt hur mycket visualisering kan göra, alltså: se för dig att du lyckas och du vil lyckas=)

Kramar och stöd ifån mig=)

2009-10-16 @ 11:00:59
Postat av: Jenny

Även om det är förjävligt de typ 4 timmarna efter man ätit när man vet att maten fortfarande kan spys upp, så kämpa! ångesten kommer lägga sig och du kommer känna dig stolt att du klarat det och inte spytt:)

2009-10-18 @ 13:28:01
URL: http://withoutmywings.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0