Veckans mål

Jag hade helt glömt att jag hade "veckans utmaningar" kvar på bloggen, det måste jag ju uppdatera! Har ni några veckovisa mål? Har ni satt upp några mål över huvud taget?

Veckans mål

  • Klara minst 5 dagar utan hets och spya (och då även äta mat)
  • Plugga 30min varje dag (minst)
  • Äta fisk en gång om dagen (då det kan lindra deppresioner och främjar seretoninet i hjärnan!)
  • Njuta av naturen omkring mig, man mår bättre av att komma ut i den frisk luften!
Det borde jag väll ändå klara hoppas jag! Jag har misslyckats en dag hittils, så jag har en dag kvar ifall att något skulle inträffa, men förhoppningsvis behöver jag inte den. På söndag skriver jag om hur det har gått!

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Bra mål! Det är bra att sätta upp mål för sig själv! Mitt mål är nog att ta hand om mig själv. Att pyssla och göra saker jag mår bra av, att försöka se de små sakerna som gör att vardagen skimmrar, och lägga tid på att göra mina måltider vackra och aptitliga...

2009-10-28 @ 15:59:50
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: S A N D R A

Du är så duktig gumman ;P



ville bara kika in och säga att jag börjat blogga igen ;P mitt löfte höll inte så länge x)

2009-10-28 @ 20:42:35
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0