Yeees

Jag har klarat dagen hittils! Stolt tjej, javisst! Ikväll ska jag ut med lite kompisar och fira, även om de inte vet vad jag firar. Men ni får en mat dag, fast ni kan ju plussa på 2 drinkar eller nått sånt.


Frukost
2 mackor med räkost
1 ägg
blåbär + 1dl lätt yougurt

Mellanmål
1 knäckebröd med 1 ägg (bara äggvita), lätta och gurka

Lunch
Keso, morot, pizzasallad, stekt potatis
2 halvgrova mackor med keso

Mellanmål
1 liten bit mörk choklad
1 päron + 1dl lättyougurt + ½dl müsli
2 mackor med räkost

Middag
Lins/grönsaksgryta

Kvällsmål
Mini-mer
Gurkstavar

Och nu blir det som sagt 2 drinkar ikväll!

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

klarat vadå? du har ju inte ätit mer än vad än vanlig människa fått i sig under en förmiddag. vem ljuger du för? är det oss eller din ätstörning. visst du kanske inte har hetsat men istället har du svultit, det är precis lika sjukt och ändå mer skadligt än överätning.

2009-10-23 @ 21:33:58
Postat av: Anna

Kämpa på! Känner igen mig mycket i det du skriver... har haft ana och nu har det slagit över i mia! Fy fasiken. Tycker ändå du är duktig som varje dag försöker hålla ett matschema, önskar jag kunde det.



Ta hand om dig! Kramis

2009-10-24 @ 05:35:18
URL: http://annishjarta.blogg.se/
Postat av: dannofino

Skit i den anonyma, du är grym tjejen! (jag äter normalt , och du äter i stort sätt som mig, bara pyttelite mindre. hoppas du inte blir arg, för jag antog att du firar att du klrarade en normal dag. <3)

2009-10-30 @ 09:23:05
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0