Ångest dag

Ush idag har varit en sådan där dag man bara vill glömma, hade det varit några veckor sen hade jag med 100% säkerhet hetsat och spytt nu, men jag står emot med allt jag bara kan. Jag vill inte tillbaka dit igen, det är så lätt att falla och jag vill inte falla, jag mår bättre när jag äter.

Och jag vet att jag inte har ätit tillräckligt idag, kan ha med det att göra varför ångesten är på mig, att den skriker på mig. Jag hade planerat att träna idag, men jag struntar i det, jag ska inte träna när jag mår så här, jag ska aldrig träna för att bränna kalorier utan bara för att bygga muskler, få en frisk och hälsosam kropp och psyke.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

DU ÄR BÄST!

2009-09-21 @ 18:23:13
URL: http://anoa.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0