Ångest?

Party igår, jag blev jättefull, gjorde bort mig big time, men jag var i alla fall party personen som alla kommer veta vem jag är sen, haha. Ehm, ja vad ska man säga? Jag är bakis, jag vet inte om jag ångrar mig eller inte, för man måste få vara lite crazy ibland, visst får man det? Man är trots allt bara ung en gång i livet. Och jag tror jag har förbrukat alla mina chanser på en kväll. Men om jag hade kul? Oh yes, mycket kul. :D

Skriv din åsikt
Postat av: Skinny

Godmorgon,haha.

Jag gör alltid bort mig när jag är full :o

Va gjorde du för kul då :)?

2009-09-05 @ 09:13:12
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Bullen

Man får vara crazy ibland, bara man äter som man ska dagen efter. Förlåt att jag låter som en jobbig morsa, men det är faktiskt jätteviktigt! Ingenting får påverka det regelbundna ätandet, när man väl börjat komma in i det. I alla fall så tycker jag att det är assvårt att återgå till normal matordning när jag väl börjat strula... Jag dricker inte, men jag har gjort andra saker som påverkat maten. Och det är ingen bra grej.



Men självklart ska man leva och ha roligt! Man får bara vara beredd på att det kan bli lite mer kamp dagen efter... (Behöver säkert inte bli mer kamp, men för mig brukar det bli det.)



Kram på dig! Take care!

2009-09-05 @ 09:55:21
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Skinny

Sv:Craaazy crazy girl haha<3

2009-09-05 @ 15:46:30
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0