Fredag

Ska strax iväg till skolan och sedan ska jag träffa en kompis.

Men måste berätta om gårdagen, jag klarade den, med andra ord har jag nu klarat 2 veckor! Jag är lycklig. Och dessutom firade jag massor igår, jag åt några nötter, åt 1/4 muffins (man fick provsmaka på ica!) och njöt av den, åt 2 rutor geisha choklad och sparade resten av chokladkakan eftersom jag var proppmätt. Och så åt jag självklart mat. Men jag unnade mig lite extra, det får man göra om man firar!

Nu har jag just ätit frukost: 2 lingongrova med bregott och ost. 2 små kokta ägg. Fruktsallad (1 litet äpple, ½banan och några röda vindruvor)





Skriv din åsikt
Postat av: missh

Aha, Okej!Men det va ju MINST lika bra och absolut värt att firas!! =D



GRATTIS!

DU GÖR ETT UTMÄRKT JOBB!

(ska ockås äta 2 lingongrova till frukost nu!)

2009-09-11 @ 09:13:27
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0