Kämpigt

Kom just hem från skolan, och vad ska man säga? Jag har sådan träningslust att det är sjukt, men idag ska min kropp få vila, det behöver den med. Jag har träningsvärk i benen och magen vilket känns jätteskönt på ett sätt. Men samtidigt så blir jag så rastlös och träningsvärken får mig bara att tänka på att träna, eller hetsa... Men jag ska trotsa ätstörningen, jag har ju klarat mig hittils och inte har jag blivit tjock, jag har ju inte ens gått upp i vikt dessa snart 20dagarna, så varför ska jag klanta till mig nu? Är det sötsaker jag vill ha så ska jag få det, men nej det är INTE det jag vill ha, det är att ha något att göra. Men snart börjar simpsons, det underhåller ju ett tag i alla fall. Och sedan är det middagstid, ikväll blir det blodpudding, lingonsylt (lågkalori), keso, långa färska bönor, stekt ägg och en rostad macka. Mums! Husmanskost kan faktiskt vara rätt gott ibland.

Skriv din åsikt
Postat av: missh

...jaa, iaf Blodpudding ;D *

2009-09-16 @ 20:03:04
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0