Mat fredag

Frukost
2 halvgrova rostade mackor med bregott och mager ost
1 ägg
1litet äpple + 1,5dl yougurt + kanel

Mellanmål
1 halvgrov dubbelmacka med räkost och gurka

Lunch
Stekt potatis (lite grann), couscous, paprika, keso, gräddfil, tomat
1 husmanknäcke + lätta

Mellanmål
2 halvgrova rostade mackor med bregott och mager ost

Middag
3 små skivor blodpudding, keso + 1tsk creme fraiche lätt, gröna bönor, paprika, morot

Med tanke på att jag tog en löptur imorse på en halvtimma så måste jag få i mig mer mat, middagen hade ju knappt någon kolhydratkälla, men ikväll är det myskväll och jag ska unna mig precis det jag vill!

Skriv din åsikt
Postat av: Emelie

fredagar ska vara myskvällar:) Jag ska snart baka cupcakes till myset hemma hos mig:) Hoppas du vår en underbar kväll vännen!!

2009-09-18 @ 17:52:52

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0