Mat söndagen

Frukost
1 kokt ägg
2 halvgrova mackor med keso
½dl jordgubbar + 1,5dl yougurt

Mellanmål
1 halvgrov macka med bregott och mager ost

Lunch
Ris, grönsaker, 1/4 dels laxbit, chilisås, keso

Mellanmål
1 halvgrov mcka med bregott och mager ost
1 banan

Middag
Fullkornspasta
Nästan 200g blodpudding
Tomatsås med lök, morot och svarta bönor
En klick gräddfil (med dipp pulver i sedan igår)


Blev inget kvällsmål idag, åt middagen så sent (vid halv 8) så nu är jag inte alls sugen och ska strax gå och lägga mig ändå. Men jag är på det hela nöjd med dagen, har slappat hela dagen, men imorgon blir det träning, det ska bli skönt!

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

huvudsaken är att DU är nöjd och inte sjukdommen!



ja verkligen, man är riktigt stolt!!!!

2009-09-21 @ 06:52:40
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0