Mat tisdagen

Frukost
1 kokt ägg
2 grova mackor en med bregott och ost och en med keso
1 äpple och 1,5dl yougurt

Mellanmål
1 äpple

Lunch
Bulgursallad med keso, grönsaker och sötsur chilisås
1 knäckebröd med lätta

Mellanmål
2 grova mackor med keso

Middag
1 tallrik nudelsoppa + 2 halvgrova mackor med baconmjukost
85g lösgodis (som en efterrätt)

Kanske tar mig lite yougurt eller en macka senare ikväll, får se på det då.

Har som sagt sprungit på löpband i 30min, styrketränat i kanske 5-10min och även cyklat i mer än 1 timma utomhus, så nog var jag värd lite godis tycker jag allt. :)

Skriv din åsikt
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Var ett atg sen jag kommenterade nu, men vill bara säga att det fortfarande är lika glädjande att se att du ät hetsfri =)! Så starkt. Dock tycker jag ju det ser ut som du äter lite för lite fortfarande =), men man skall ju ta det i sin egen takt och inte stressa fram.



Hejja dig!!!!



Kram

2009-09-15 @ 18:59:56
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0