Onsdag

Började min dag med att cykla iväg till gymmet (åt självklart frukost först!), jogga en stund på löpbandet och sedan in på ett yoga pass, riktigt skönt sedan bar det av hem igen, duscha, äta lunch och nu ska jag till skolan. Imorgon har jag klarat 2 hela veckor, det måste firas i helgen, garanterat! :D

Skriv din åsikt
Postat av: Jennie - mitt liv som mig

Herregud va du kämpar på 2 veckor =)! Ibörjan när jag läste så var det nästan inte en dag som gick utan hets! Blir så glad av att läsa detta! Får du träna nu, måste kännas skönt!!



Kramar

2009-09-09 @ 12:35:22
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: S

Suveränt! Keep up the good work! Behandla dig själv som din bästa vän och ge dig själv allt vad du behöver för att hålla dig "på banan"! Typ bra sömn, bra och tillräcklig mat, lagom träning, mycket kärlek och boka in träffar med människor du tycker om och som tillför DIG något. Imorgon har du klarat två veckor och då går du in på din tredje! Heja heja!

2009-09-09 @ 13:30:04
Postat av: Emelie

Jag tycker absolut att du måste fira! Typ köpa något du verkligen vill ha! eller laga din favoritmat och bara mysa eller nåt. Jag försöker ALLTID hitta anledningar till att fira saker i mitt liv:P Jaha, nu hade jag städat SKA FIRAS, eller jaha, nu fyllde visst katten år SKA FIRAS. Keep up the good work!



2009-09-09 @ 20:48:33

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0