Trött!

Jag är hur trött och yr som helst, jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk, det får jag bara inte bli! Åt ett mellanmål nyss men det slutade med att jag åt 4 dinkelpankakor med sylt, med andra ord det jag tänkte äta till middag. Ska skriva upp vad jag ätit idag, fast jag ska äta ett till mellanmål ikväll har jag tänkt. Men jag vet inte varför jag är så trött idag, jag har ju sovit gott, inte ansträngt mig idag, bara cycklat i kanske 30min

Skriv din åsikt
Postat av: sabine

du är duktig som står emot hetsen men det är ju bara för att du fortfarande VET att du äter för lite kalorier... din mat räcker inte. skippa lighten och ät vanlig mat... svårt? ja men va sjutton, det finns bara en enda väg, det är att träna på det. och ja, du kommer faila och få massa ångest av det, men det är enda sättet!

2009-09-03 @ 22:19:02
Postat av: sabine

du är duktig som står emot hetsen men det är ju bara för att du fortfarande VET att du äter för lite kalorier... din mat räcker inte. skippa lighten och ät vanlig mat... svårt? ja men va sjutton, det finns bara en enda väg, det är att träna på det. och ja, du kommer faila och få massa ångest av det, men det är enda sättet!

2009-09-03 @ 22:19:42

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0