Tröttig

Har just ätit frukost och ska strax dra mig iväg till skolan, jag är inte alls pigg idag heller, mina ögon vill bara slockna ihop igen. Jag som brukar vara morgonpigg?

Fick i alla fall i mig lite mat: 1 kokt ägg, 2 halvgrova mackor med bregott och ost, 1 glas blodapelsinjuice och en kopp med ½dl tinade bär, 2dl lättyougurt, ½dl musli. Mumsigt.

Nu får jag bara se till att inte bli sjuk, det hade varit så typiskt! Men party blir det ikväll oavsett, jag vill ju lära känna min klass lite bättre! Plus att det ska bli väldigt kul att få ha kul och få klä upp sig lite mer än vanligt!

Hoppas ni har en underbar fredag!

Skriv din åsikt
Postat av: missh

ååå, BLODAPELSINJUCIE!!

GUD va länge sen!! Gudagott!

2009-09-04 @ 18:03:10
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: amanda

hej svej :) hur mår du sötis? vilken fin kommentar du fick en norsken :) kan inte annat än att hålla med. du ÄR beundransvärd. du ger aldrig upp. du fortsätter, tuffar på ute i den hårda o kalla världen. YOU go girl. mååånga kramar.

2009-09-04 @ 20:32:59
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0