Vikt

Jag väger mig ju varrannan helg numera vilket är jätteskönt, jag vet när jag ska väga mig och därimellan så ska jag helt enkelt koppla bort vikten! Och konstigt nog så funkar det! Men jag vägde mig som sagt i helgen, vikten landade på 51.5kg sist var det 50.3kg, dvs för 2 veckor sen. Och 1.2kg upp är ganska bra antar jag, känns helt sjukt att jag tycker det, men jag har ätit så mycket snask att jag trodde det skulle vara mer + att jag har mens (eller ja, det lilla jag nu har) och då brukar man bli lite mer svullen och samla på sig vattenvikt vad jag vet?

Pratade förresten om vikt med min kompis igår, hon som vet att jag är sjuk etc. Hon är väldigt smal med, vältränad, men hon sa det att hon kommer gå upp i vikt eftersom hon måste styrketräna upp vissa delar av kroppen pga träningsskador, och hon påpekade det att även för henne som är frisk så är det lite kämpigt att gå upp i vikt, att se sin kropp förrändras och inte vara lika smal som man har varit van vid. Det kändes skönt att hon sa det, alla kämpar på sitt sätt och det behöver inte vara sjukdommen det kan vara vanan också.

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

Jag tkr du är jätteduktig som går upp i vikt!!

2009-09-28 @ 12:40:14
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0