Vikt

Vägde mig i lördags morgon förresten, och jag blev chockad, jag tänkte att "bara den inte står över 55kg!" och var helt inställd på att jag vägde minst 52kg, men jag vägde 50.3 (!)kg vägde inte jag 51 för några veckor sen? Det jag vägt som mest med, men jag förstår inte, jag har ätit en massa och så går jag ner? Min lilla ångest över allt godis släpper ganska mycket pga av dessa siffror, det är jag glad över, men jag borde gått upp, min kropp känns som om den har gått upp, känner mig lite svullen och mina bröst har ju blivit större med? Eller inbillar jag mig bara? :P

Skriv din åsikt
Postat av: missh

Nämen, jag tror atat det e så himla lätt att man inbillar sej att man gått upp mkt mer om man ätit nåt "onyttigt" eller nåt man inte brukar äta!

T.e.x. - även om du typ skulle ätit massa äpplen som ändå hade gett dej MER KCAL än allt godis, så tror man inte att man gått upp av alla äpplen, men dt tror man att man gjort av godiset!

hängde du me?



Det e säkert bara vätska av kolhydraterna som gör att du kännt dej svullen tror jag..brukar va så!



HA en bra dag!*

2009-09-14 @ 11:34:28
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: hanna

oh! kanske är mens på g då? Jag har haft min första på länge nu i veckan. svullen som en ko och större bröst! Vilket hell, men ja. kanske bra!" naturligtnaturligt så ska de vara!

2009-09-14 @ 11:58:35
Postat av: Skinny

Sån känner jag mig veckan innan mens faktiskt haha.Svullen och brösten typ är ömma och..svullna? Haha xD!

Menduäää,det är ju jättebra!Grattis !!

2009-09-14 @ 13:07:25
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0