I did it.

Jag fixade några kycklingspett, grönsaker och en macka som middag igår, ja det var för lite men klockan var mycket och jag hade ingen lust att äta en hel buffe innan jag gick och la mig, över lag äter jag så mycket bättre nu ändå, det gillar jag. :)

Och imorgon börjar dagvården!

Skriv din åsikt
Postat av: Sofie

Åh, så underbart att läsa.

Bra jobbat vännen :), det

var ett friskt framsteg.



Lycka till på dagvården!

2010-04-05 @ 08:21:48
Postat av: Miranda

Bra jobbat! Ibland så hinner inte ens friska människor äta en ordentlig middag och eftersom du ändå lagade något, visade du att du inte backade för anorexin!



Hur mår magen? Har du varit på ultraljud än? Hur reeagerade dina föräldrar?? Haha, jag är lite smått avundsjuk på dig!



Stor kram

2010-04-05 @ 09:31:39
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0