En vecka done

Har klarat en hel vecka nu! Med andra ord fixade jag nyårsafton med, jag firade med mina kära vänner och åt till och med 2 nävar chips på natten utan ångest, jag njöt av dem vilket förvånade mig. Jag fyllekäkar aldrig så det var lite oväntat men sen hade det gått rätt många timmar sen jag hade ätit mat så jag ska inte ha någon som helst ångest över det. Hoppas ni också hade en underbar nyårsafton! :)

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Gott nytt år! Gött jobbat tjejen! Jag åt också några chips i går... Inte lika många som du, men för att vara första gången på flera år så känns det ändå bra. :)



Keep fighting!

Kram!

2010-01-01 @ 20:07:26
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Emelie

grym start på nya året! Du kommer att fixa det här!

2010-01-01 @ 20:09:44
Postat av: elin

bra jobbat! :))

2010-01-02 @ 11:10:17
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0