Ingen bra dag

Nej detta har inte varit någon bra dag, har ätit för lite (bara soppor och knäckemackor, jag har fastnat i ett enda spår...) och hetsat för mycket. Var så yr att allt svartnade för mig förut. Inte okej. Jag mår inte bra nu, kärleksproblem + ätstörningsproblem + problem med självkänslan. Vad ska jag göra när jag bara är hemma hela dagarna? Vad ska jag säga till folk att jag gör? Jag blir galen. Och ja, jag har självmordstankar yes.

Skriv din åsikt
Postat av: Therese

Jag är ledsen men jag förstår inte riktigt=S Kan du förklara lite tydligare? Vilket ska bli lika?

2010-01-08 @ 15:52:28
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Therese

Vill du inte ha rosa runt det vita?

2010-01-08 @ 15:53:32
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Bullen

Vad händer vännen?



Ta hand om dig!

Kram!

2010-01-08 @ 16:19:37
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Det är nu du åker till en riktig klinik för ätstörningar, går in där och kräver att du skall få den vård du behöver. Du ska kräva det! Du har rätt till det! Ingen ätstörning i världen skall få ta över ditt liv som den gör nu.



Jag vet att du har försökt få vård ett tag nu. Men uppenbarligen fattar dom inte vad det här faktiskt handlar om! Du ska inte behöva leva såhär!



2010-01-08 @ 21:03:41
Postat av: Therese

Okej, vad är det du vill ska likna hennes?

mejla till thessie90[email protected]

2010-01-08 @ 21:17:37
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Miranda

Vännen. Känner igen mig i ditt mönster. Det jag tycker du ska göra är att det lugnt. helt enkelt bara släppa allt och sedan ta problem efter problem. Du ska få hjälp med din ätstörning, kräv det!



Jag säger att jag studerar på distans! Jättesmart! eller att jag jobbar, alternativt bara tar en paus och lever på föräldrarna! Variera lite också.



Stå ut! Kram

2010-01-08 @ 21:36:47
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com
Postat av: Mary

Du måste få hjälp, du är så ung och känns så ensam i detta. Du behöver mycket proffisionell hjälp, det är för svårt att klara detta själv även om du vill det..hoppas att du fr ett svar från kliniken snart. Berätta för dina föräldrar såsom det känns rätt och gör det så snart som möjligt, ju längre du väntar desto längre måste du må dåligt över det. Jag tycker det verkar vara bra tat du har gjort slut med din kille för han verkar inte alls vara bra för dig.

2010-01-09 @ 16:33:33

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0