Måndag

Jag hetsade och spydde två gånger igår, men jag ska ta det som ännu en push att bli frisk snarare än att falla tillbaka igen. Jag var ju helt lealös efteråt, hela min kropp var arg på mig, med anledning helt klart! Så idag ska jag vara snäll mot kroppen, ta en promenad, äta bra och umgås med nära och kära.

Min frukost blev tyvärr inte tillräckligt stor, hade ångest över att det nog fastnat lite onyttigt i mig trots att jag spydde igår.

Frukost: 2 fullkornsknäcke (20kcal i vardera) + light leverpastej, 1dl frysta bär + 1,5dl mini yoggi + 1msk hela linfrön

Mellanmål: Te + ½stor grov macka med tunt lager bregott och ost (30%fett)


Till lunch blir det grönsak och bön soppa med en smörgås tror jag, ska bli mums mums.

Skriv din åsikt
Postat av: elin

det är skönt att höra att du kämpar på. bra också att du kan lyssna på kroppen, det blir så mycket enklare då på något sätt. den talar om för en precis vad man gör för rätt och fel.

2010-01-04 @ 14:47:00
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: Malin

det viktigaste är ändå att du fortsätter kämpa, att du ställer dig upp igen.

det krävs en oerhörd styrka (en styrka som i mitt fall börjar sina ganska så oerhört)



jag är är glad att mina kommentarer samt min blogg kan ge någonting, det värmer riktigt ska du veta! och dropp har jag däremot aldrig haft, var på gränsen förrförra året någon gång (då jag vägde som minst) men sond har jag däremot haft. sond & dropp är inte riktigt samma sak.

2010-01-04 @ 20:21:54
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det där lät inte som en så stor frukost nej,

men någonting var det iallafall! :)



Det låter fint att du ska ta hand om dig själv idag iallafall~

Allting har på ett sätt någonting gott i sig,

de svåra tiderna har förmågan att få en att ge lite extra nästa gång. ;)



Du kämpar och bra~!



kramar

2010-01-04 @ 22:43:23
URL: http://pigment.blogg.se/
Postat av: Linda

glöm inte bort hur bra du är. kram

2010-01-04 @ 23:24:05
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: Zero

Det peppar mig verkligen att läsa om din kamp. Själv sitter jag ganska djupt ned i anorexiträsket och har kämpat länge för att ta mig loss, men det är ju (vilket du vet) en berochdalbana. Hur som helst.. jag ville bara säga att jag tycker att du är stark, och vill att du ska veta det också. Fortsätt kämpa för livet. Det är vi alla värda.

2010-01-06 @ 14:29:50
URL: http://atstord.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0