Härlig morgon

Åh vad det är härligt att vakna med solen i ögonen, helt underbart! Har nyss ätit frukost, ska packa ner lite mellanmål och mat till dagen och sedan ge mig iväg, jag ska på arbetsintervju nu på morgonen, hoppas på det bästa. :) Sedan ska jag, tro det eller ej, till skolan! Min närvaro kommer bli överlycklig. Och ikväll är det utgång med massa vänner som står på listan, har inte bestämt mig om jag ska dricka eller inte däremot, jag är lite nojjig över det eftersom jag då börjar tänka ifall jag måste dra ner på maten för att kompensera etc. Jag vill inte behöva tänka på sådant nu. Idag ska bli min duktiga dag. Helt klart! Och jag ska förbereda mig bra och äta ofta så att jag aldrig blir riktigt sötsugen!

Gå ut och njut av solen med er!


Skriv din åsikt
Postat av: JESSICA

ÅH vilken härlig och söt bild!=)

2009-04-16 @ 12:13:50
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: En som känner igen sig

Idag har jag gjort något bra, något otroligt bra. Jag har hittat till din blogg! Det känndes verkligen underbart att få läsa om någons liv som påminner om mitt eget. Att veta att det finns folk som har det som jag, inte folk som tror sig förstå och tror att det hela går att förändra på en eftermiddag,utan att det är mer än så.

Jag har en fråga som jag bara måste ställa till dig..Är dina föräldrar medvetna om att du har ätstörnigar? Just nu är jag inne i en period där jag inte riktigt kommer fram till om mina föräldrar borde veta vad som händer i mitt liv med det finns också en del av mig som protesterar tvärt och säger att det är bäst om de inte vet...Tacksam för svar, och än en gång tack för en underbar blogg! Kram

2009-04-16 @ 23:18:08

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0