Kroppen

Vad gör min kropp? Den spökar med mig, mer och mer, håller den på att vakna eller dö? Det är en både skön och hemsk känsla, som om jag flyr ut ur min kropp, som att kroppen slappnar av helt, samtidigt som jag vill kunna röra på kroppen fast den är fast, förlamad, som om jag har små mini mig inuti mig som försöker slå sig ut men misslyckas. Och jag vet det låter helt sjukt, men det känns helt sjukt med.

Jaja, jag har fått mens igen förresten. Ska jag jubla eller gråta? Jag vet inte, men det är ett slag i ansiktet mot anorexin, så jo jag jublar nog faktiskt. Det är ett friskhetstecken, det är inte ett tecken på att jag är tjock, det är olika saker, helt olika saker.

Jag beställde just ett helt last med kläder från HMs höstkollektion nu med, ska bli kul att hämta ut dem sen, ska i och för sig ha dem i höst men jag kände på någt sätt att fira idag, bara för att jag haft en sån skitdag, har tänkt på en sak förresten, när jag blir frisk och då även går upp i vikt, kommer inga av mina kläder passa då? Fast man kan väll se det positivt med i och för sig, en väldigt bra anledning att köpa ALLT nytt! ;D

 Imorgon ska bli bättre, och torsdag och hela helgen. Ska umgås med vänner från imorgon till lördag UNDERBART!

Skriv din åsikt
Postat av: amada

åh. gumman. jag är LYCLIG för din skull. du har fått din MENS TILLBAKA. förstår du hur underbart det är?! din kropp börjar så smått återhämta sig. den är GLAD för allt vad du stoppar i dig. den vill ju så gärna må bra. att du ger den fem eller elva mackor m smör o ost spelar INGEN som helst roll! just nu ska du bara mata tills den är nöjd. den har gått på sparlåga sååå länge. den vill bara ta igen vad den har missat. jag är sååå glad. du anar inte. rörd till tårar

2009-07-22 @ 08:24:22

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0