Minnen

Jag började fundera på vad folk kommer komma ihåg mig som när jag läser i min studentmössa, där står det saker som att jag är så otroligt söt, vacker etc. och en extra lång sådan kommentar från en tjej i klassen som jag knappt känner men som har gått ner så sjukt mycket den senaste tiden så jag kan inte riktigt ta åt mig av hennes kommentar. En annan kompis utropade "jag vill också vara smal, jag vill vara som dig!" jag vet inte men jag hatar och älskar sådana kommentarer på samma gång, vad ska man svara? "sluta äta och spy!" haha nej, aldrig att någon ska få må så här dåligt!

Träffade även min kompis som är sjuk i ätstörningar (hon som inte vet att jag vet eller har problem själv), det första hon kommenterade var just att jag var smal och sedan att hon hade gått upp så och så mycket i vikt, jag sa åt henne att sluta hålla på med allt sånt, jag tror hon fattade att jag visste och hade egen erfarenhet av det, men får hon sig en tankeställare så är det så sjukt värt det!

Men jag hoppas folk kommer ihåg mig som en underbar person först och främst! En glad och sprallig tjej som jag varit innan.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0