Nytt liv

Jag vet inte riktigt men jag är bara så glad över studenten, maten har det gått svårare för med tanke på att det står tårtor och kakor överallt. Fan. Men jag har bestämt mig, jag vill börja ett nytt liv, jag ska och vill bli frisk, därför kommer jag klara det! Enkelt! ;D


Skriv din åsikt
Postat av: Mickys

Har du läst boken "secret"? annars vore det nog en bra ide'.

Den kan hjälpa en ändra en syn på ganska mycket här i livet, hjälpa en uppnå sina livsmål.



Jag önskar dig verkligen all lycka du kan få.

Grattis till Studenten:)



Massa lyckosparkar till dig.

Kram!



ps du kan få tag i boken i de flesta bokaffärer!

2009-06-04 @ 23:42:38
Postat av: Anonym

Ja det är klart att du kommer att lyckas! :D

2009-06-05 @ 08:15:36

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0