Tänderna

Åh ibland är jag bara för dum, jag var hos tandläkaren imorse och lagade en av mina tänder, det var ju bra, och jag blev jätteglad för den blev så fin. Jag gick hem och tänkte att "nu ska jag aldrig mera spy, nu ska mina tänder få vara så fina de bara kan och bli starka och friska" men vad gör jag? Jo jag hetsar och spyr och nyss kollade jag på min tand, och det är ett hål där igen! Hur lyckades det bli ett hål igen så snabbt? Fräter magsyran så starkt på lagningen för att den var såpass ny? Jag förstår verkligen inte. Men det var ett klart bevis på vad som gjorde hålet från första början. Det bevisar ännu mer hur dåligt det är att spy. Nej jag ska äta, njuta och må bra, hur svårt kan det vara? Väldigt svårt tyvärr...

Skriv din åsikt
Postat av: lillis

Oj! Stackare... :(

Hål i tänderna gör ju svinont! Ska du gå tillbaka till samme läkare nu?

kram

2009-06-25 @ 23:00:50
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0