Dubbelt

Jag har klarat denna dagen med nöd och näppe, jag har varit sjukt nära att falla över och hetsa. Jag skäms över hur jag har ätit idag, det är inte ens okej. Jag vill ha bort det, men nej det har gått för lång tid. Har redan börjat planera för träning imorgon, men det blir då som en kompensation och jag ska inte byta en ovana mot en annan (alltså att träna FÖR mycket, lagom träning är självklart bra).

Frukost
1 kokt ägg
1,5dl naturell yougurt + ½dl bär
2 små grova mackor med räkmjukost

Mellanmål
2 små grova mackor med räkmjukost

Lunch
2 tunna pankakor med sylt och grädde
2 grova mackor med lätta

Mellanmål
2 pepparkakor
2 singoalla kex
2 andra kex

Middag
½portion thaimat

Kvällsmål
1 sandwich glass

För mycket onyttigt för en och samma dag. Ångest. Men jag har inte spytt. Men fan.

Skriv din åsikt
Postat av: Emelie

Det där var väl inte så farligt! Vill du ha min lördag?



Havregrynsgröt

mackor

Scones

Tacos

Chips

Ostbågar

Coca Cola

Choklad

Smågodis

Torkad frukt

och popcorn.



DET är en riktig lördag det:) känn ingen ångest vännen! Det är lördag för fan!!!



Kram på dig!

2009-11-22 @ 00:34:32
Postat av: Anonym

men snälla nån, dedär är helt normalt.det är väl så folk äter, om inte mer? jag fascineras hela tiden över hur duktig du är, kämpa på jag tror på dig :)

2009-11-22 @ 05:57:04
Postat av: Maja

Jag vet hur de känns, har själv bulimi, gud vad härligt du klarade det ! :D

Din kropp är helt normal efter det, man går ju inte upp på vad man äter under en dag, även om jag just nu själv sitter med ångest över gröten jag åt nu. Läser din blogg nu, blir peppad av den, att du klarar de, du går emot din ätströnig, det ska jag med göra just nu..

Och visst, om du skulle gå up 0.000001 gram av de här, skulle de synas ?

Och jaha, du va jätte smal 3 kilo midnre, du behöver de isf..



Lycka till fortsättningsvis med !

2009-11-22 @ 12:30:44
Postat av: Dannofino

jag tycker du är jätteduktig, du äter ju mer än normalt! riktigt starkt. <3

2009-11-22 @ 13:52:16
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Jess

alltså lyssna inte på dannofino,det är verkligen inte mer än normalt!! det är jätte lite och framförallt jättelite MAT. har läst hennes kommentarer på fler ställen nu och hon har inte en normal/sund inställning. verkar mer som hon vill ta ut sin egen ångest och vara elak än att hon har minsta vetande om vad hon pratar om!

2009-11-22 @ 15:07:13

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0