Positiv

Jag tror en sak som gjorde att jag har klarat mig så länge nu är att jag har försökt vara positiv hela tiden, kommer en dum tanke upp så tänker jag på hur vettig den egentligen den är, och varje gång inser jag att "nej, det stämmer inte alls!" jag är värd mycket bättre än att vara fast i en elak ätstörning. Varje dag jag klarat för mig fram med milslånga ben, jag växer som bara den i mig själv, jag har redan fått väldigt mycket bättre självkänsla, jag tror på mig själv på ett helt annat sätt än tidigare, innan tänkte jag att det var kört om hets tankarna kom upp. Men nu vet jag att de kommer komma upp då och då och det gäller snarare att stå emot, att äta lagom mycket mat och att lägga sin energi på annat som ger mig energi tillbaka. :)

Skriv din åsikt
Postat av: evelina

du är en stor inpirationskälla för många, fortsätt kämpa såhär bra:)

2009-09-22 @ 19:32:11

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0