Dagvård östra.

Imorgon smäller det då börjar jag äntligen på dagvården, tänkte visa er mitt lilla schema för morgondagen:

8.00 vägning
8.15 frukost
8.45 samling
9.00 skapande aktiviteter
10.15 mellanmål
10.35 avkoppling
11.00 individuella samtal
12.15 lunch ute
12.45 Drama
14.30 mellanmål
14.50 avslutning

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Schemat har ändrats en aning sen jag var där... :)



Lova mig en sak: Bli inte förskräckt efter första dagen. Den första veckan är det mycket nytt och allt känns främmande och lite läskigt - men efter hand kommer du ju lära känna tjejerna som är där och personalen, och även rutinerna... och när du gjort det så kommer du förmodligen kunna känna dig trygg.



För mig blev dagvården som en liten trygg bubbla. :)



Lycka till i morgon!

Kram!

2010-04-06 @ 00:34:46
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Det låter som ett rätt så skönt schema att följa. :)

Just att man då inte heller behöva tänka alltför mycket i förväg heller~



Jag är så glad för din skull att du kommit in på en dagbehandling!



Lycka till

och styrkekramar till dig~~<3



Vilken behandling skall du gå på? :3

2010-04-06 @ 22:35:07
URL: http://pigment.blogg.se/
Postat av: caspian - varför får jag inte på mig mina blåjeans?

är det meningen att man ska väga sig när man vill gå upp i vikt? o:

2010-04-11 @ 09:48:06
URL: http://caspians.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0