Kommentarer

Oj vad upprörda alla blev helt plötsligt. Jag ska jobba 4timmar om dagen hemma med att städa är det bestämt nu, för det får jag 50:- i timmen. Varför jag jobbar när jag borde vila mig, när jag egentligen inte har ork att jobba alls, jo för att busskortet som jag måste ha för att komma till behandlingen kostar 750:- varje månad, sedan ska jag ha pengar att fika för, för som jag förstått det så ingår det som en träning att fika och äta ute vilket jag börjat göra nu den sista tiden. Det är en omöjlighet att leva på noll det tror jag de flesta kan intyga. Jag vill inte tjäna några pengar, jag vill kunna leva bara.

Hur som helst så berättade jag för min på g pojke att jag hade ätstörningar och han tog det jättebra, blev förvånad över att jag inte vågade berätta det först. Och beter sig precis som innan, och sa att han inte funderade på hur mycket jag vägde utan snarare på att jag är snygg och att jag kommer vara det även om jag går upp ett par kilon. :)

Skriv din åsikt
Postat av: c

vem får du pengar av för att städa?

2010-02-13 @ 22:49:29
URL: http://www.popprinsen.wordpress.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0