Award

Åh vad glad jag blir, har fått två award(!) tack så hemskt mycket, just nu är mitt humör upsidedown, men jag ska skriva 7 sanningar om mig ändå, däremot kommer jag inte länka vidare till andra bloggar eller nej, jag ger en award till alla som läser detta! :)

1. Jag avskyr att laga mat med andra men älskar att laga mat ensam.
2. Jag har tagit överdos i efederin och svimmade dagen efter, har ärr kvar efter det fallet.
3. Jag skriver listor på vad jag ska göra men håller dom oftast inte.
4. Jag är rädd att vara för pojkig därför är jag väldigt flickig.
5. Jag är allergisk mot väldigt många saker men äter dom ändå.
6. Jag är väldigt naiv och tror att alla vill mig gott, alltid.
7. Jag är alltid 5minuter tidig om jag ska möta någon för att jag är rädd att den andra ska gå om jag är en enda minut försen.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0