Död åt försäkringskassan

Jag har inte råd att vara sjuk, visst låter det sjukt? Men det är sant, jag fick mina försäkringspengar idag, med alla konstiga avdrag som dom drog av så fick jag 1100:- och då har jag varit sjukskriven sen slutet av december. Kan man leva på detta? Nej!

Ena stunden känns det som om jag gör helt fel som ska in på dagsvård eftersom jag trots allt är friskare än någonsin, samtidigt så vet jag att det behövs. Men jag kan verkligen inte leva på så lite pengar så jag måste nog börja jobba så fort som möjligt. Jag behöver verkligen pengar nu, jobb, lägenhet och pengar. Men jag hade hoppats på lite mer än en fjuttig tusing från försäkringskassan faktiskt.

Skriv din åsikt
Postat av: Sosso

jag har läst många utav dina inlägg och jag tycker att detta är så otroligt bra att du gör. Man lever sig verkligen in hur du känner dig och tänker



jag har inte heller råd astt vara sjuk. Vårt samhälle är verkligen fucked up när det gäller vissa områden detta är något som borde ändras...



Stå på dej och kämpa vidare....



kommer att titta in igen

2010-03-19 @ 21:11:32
URL: http://lomia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0