Högsta vikten hittills!

Var på Östra idag, tog lite blodprov och träffade en läkare, mitt blodtryck är numera 105/60 det högsta hittils även om det egentligen är lite för lite. Även vikten är högre än någonsin, mina försök i att gå upp i vikt fungerar verkligen nu, jag vet inte om det beror på att jag verkligen försöker 110% nu eller om graviditeten hjälper till men jag väger hur som helst 55,5kg nu! Och min kille har lovat mig spafrukost på ett fint spa när jag når 55kg! Så vi ska åka och bada, pussas och äta god brunch på spa inom snar framtid, ser fram emot det. :D


Jag är i vecka 6 nu, och jag vet inte om jag hann skriva det, men gjorde testet igår och det visade positivt! :)

Skriv din åsikt
Postat av: Magda

SUPERGRATTIS! Du är en stor inspirationskälla för många och du verkar verkligen vara en genom-underbar person. Om jag skulle nämna den snällaste bloggpersonligheten av alla de bloggar jag läser så toppar du med stor marginal. Du är en välmenande och god människa och detta skiner lätt igenom i din blogg. Har följt dig länge och är så himla glad över hur OTROLIGT långt du har kommit! Alldeles av dig själv! KRAAM

2010-03-26 @ 18:51:12
Postat av: amanda

herregud gumman! stort, stort grattis! detta är ju helt fantastiskt! var det en planerad graviditet? :) kramkram!

2010-03-27 @ 08:46:33
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0