Tillåt mig att skrika?

Jag tror jag dör  nu, fick hem brev från försäkringskassan, dels behöver jag ett läkarutlåtande (jag hade "bara" läkarintyg) från vuxenpsykiatriska som jag gick hos förut så nu måste jag få tag i dom med, vilket går först på måndag. Sedan så insåg jag varför jag får så lite pengar från sjukpenningen (ca 69:- per dag) det är för att de baserar det på mitt sommarjobb jag hade för 2 år sedan! Så nu håller jag verkligen tummarna för att jag får aktivitetsersättning och ska även försöka förlänga den eftersom den är från december till februari. Jag får panik, har suttit och gråtit för mig själv i ren och skär panik, hur FAN ska jag göra?

Skriv din åsikt
Postat av: Therese

Du kommer att fixa det!Kram

2010-03-22 @ 08:03:38
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0