Ångest

Varför kommer ångesten även när jag äter nyttig mat? Åt wok gjord på grönsaker, tonfisk och bönor och åt lite avokado till det, men ändå kommer ångesten och säger åt mig att äta onyttigt för att sedan spy upp maten (hatar att spy ren mat, känns som fyllespya allt blir så surt, men jaja...) så sagt och gjort jag bakade för att trycka i mig och sedan spy, varför håller jag på så här? För att jag kan? För att jag inte kan sluta? Hur som helst så vill jag ha ett slut på det nu.

För övrigt så MÅSTE jag klara hela dagen imorgon om jag ska lyckas med mitt mål denna veckan med, och det vill jag. Någon som har några tips på vad man ska göra efter man har ätit och ångesten börjar samlas i huvudet?


Skriv din åsikt
Postat av: hon som känner igen sig

Undvik att vara ensam. träffa vänner,gör något med någon (vem som helst), prata i telefon, gå en promenad, sov en stund, gör något som får dig på andra tankar och som inte har med mat att göra. Tänk att idag är det min dag och jag klarar det här! söndagen den 19 april 2009 vände ditt liv! Kämpa du har folk som tänker på dig. lycka till kram!

2009-04-19 @ 10:58:13
Postat av: Simone

Jag får oxå ångest om jag äter nyttig mat...jobbigt :(

2009-04-20 @ 10:57:42
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0