Hjälplös

Jag känner mig så hjälplös helt plötsligt. Jag hittade en vän som jag inte pratat med på något år på en PRO-Ana sida, jag misstänkte att hon var sjuk redan innan vi splittrades pga att jag flyttade, men alla andra sa att det berodde på att hon tog droger och jag antog även jag att så nog var fallet. Men nej, hon tar droger OCH har ätstörningar, jag vill inte, hon är så söt, så underbar och har hamnat så fel, jag vill bara dra i henne, krama henne, få henne att inse att hon är helt sjukt vacker och en av de roligaste människorna jag träffat. Varför ska du fastna i det här du också?

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Jag förstår att det är jobbigt när du har en kompis som är i samma sitts, men även om det låter hårt.

Så måste du lägga all energi på dig själv, du kan inte bota någon annan än dig själv.

Du får inte påverkas av andras problem okså när du kämpar så hårt för att bli frisk.

Jag menar inget illa.



Kram M

2009-04-23 @ 21:12:08

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0