Flytta hemifrån

Jag är nervös nu, jag flyttar nästa vecka, och börjar skolan. Jag flyttar och bor ensam, BO ENSAM. Kommer jag klara maten lättare eller svårare? Jag kommer inte ha råd att hetsa, så det kan jag bara glömma. Jag vill bli frisk, jag vill må bra, jag vill klara av min utbildning och jag vill få bra självkänsla och självförtroende igen. Ska packa nu, packa hela mitt liv. Läskigt att tänka så. Jag ska äta lunch varje dag på en resturang bredvid skolan som har rabatterat pris för studenter för 30 eller 35kr tror jag det var, och då ska jag äta mig mätt, äta en hel portion. Jag ska vara duktig, för min egen skull. Jag vill bli frisk för min egen skull. Inte för någon annans. Om någon inte gillar min nya kropp, mitt nya jag, så ska jag bara skita i dom, för jag kommer alltid att vara jag, och är det ätstörningen de gillar så kan de gilla någon annan för man kommer alltid ha folk omkring sig bara man är sig själv. :)

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

tack för din omtanke :) för tillfället är jag hemma i falköping. bor fortfarande här. har ingen lägenhet i gbg. ÄN. förhoppningsvis hittar vi (jag + kompis) en inom kort. men vi får se. studierna drar igång på torsdag så jag kommer åka fram o tillbaka. nu i dagarna är det nollning som gäller. party, lådbilsrally, bandyturnering, bad, aktiviter i massor :D hur mår du? hur går det för dig? hur ser du på framtiden o skolan? är det en tuff utbildning? kramar*

2009-08-23 @ 16:02:54
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: amanda

vad roligt med nya skolan :) verkar som du är på gång. du är glad och framåt. det märks att du mår mycket bättre NU än för ett par månader sedan. samma med mig. jag ser ljust på framtiden. är såklart nervös inför prestationsångesten som kommer med skolstarten... men mest ska det bli skoj. träffa nya vänner och få sätta nosen i litteratur :) pendlar till gbg. nästan varje dag. har inget boende där ÄN. haft en bra helg? kram*

2009-08-23 @ 16:10:19
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0