Helg

Tänkte åka iväg till min mormor över helgen för att få lite som en nystart, har inte klarat en enda dag på hela veckan så jag får se till att jag klarar denna dagen och imorgon. Sen är mitt nya mål att klara HELA nästa vecka oavsett hur jobbigt det än är! Jag ska träna och äta vettigt men inte hetsa.

Skriv din åsikt
Postat av: Aneleh

En vecka är lång tid. Tror du inte att det är bättre att sätta upp målet dag för dag? Personligen så tycker jag det känns lättare. Då har du ju inte "förlorat" bara för att du misslyckas en eller två dagar på en vecka utan istället vinner du varje dag du lyckas. Du ökar oddsen betydligt och för varje dag det går brakan du känna dig stolt, en känsla bra mycket mer motivernade att fortsätta än ångesten efter att ha hetsat. Många vinster små.... ;)

2009-08-08 @ 09:56:47

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0