capio

Pratade med en kvinna från capio anorexi center imorse ( http://www.capioanorexicenter.com ) hon tyckte att om jag ska gå klart skolan så borde jag åtminstone fundera på att åka och träffa dem en gång i veckan och hon sa att tåget till alingsås från Göteborg bara tar 20-30min max, och det är helt okej, jag trodde att det skulle ta över en timma. Det känns som att de är av det seriösare laget så det känns bra. :)

Och jag köpte en balklänning idag, underbart! En nackdel dock - den är sydd för någon med bröst. Så jag får sy om den en aning men det ska nog gå bra, eller så får jag sy om den lite bara och äta upp mig, hmmm....

Skriv din åsikt
Postat av: Emma

Försök äta lite mer, om du orkar och kan. Så kanske klänningen sitter lite finare med lite mer bröst. Kämpa på!

2009-02-24 @ 09:33:47
Postat av: Lisa

sv: TACK! just nu så kör jag allt gratis eftersom att jag själv behöver utvecklas inom fotografering och sådär. Men sedan när jag känner att jag kan ta tag i det på riktigt så kommer jag nog ta ut en liten summa för det :)

2009-02-24 @ 12:08:53
URL: http://famoous.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0