Skola

JAG KOM IN PÅ DEN SKOLAN JAG VILLE!

Är sjukt glad samtidigt som jag är ganska oroad över hur det ska gå med maten nu, jag måste verkligen skärpa mig lite extra om jag ska klara det! Men hur ska det gå till? Tänker inte avslöja vad jag ska läsa, men jag kommer behöva flytta till en egen lägenhet och bo ensam. Läskigt!

Skriv din åsikt
Postat av: Sandra

SV: jo precis. Det är väll den man får jobba på antar jag. Man blir som en ny person, och det blir såsmåning om som ett nytt liv.



Ibland måste psyket svika och man måste få en motgång, för att man ska komma frammåt! Kämpa på! Du kan, du vill, du ska!

2009-07-13 @ 17:59:46
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej! Jag känner igen mig så fruktansvärt mycket i allt du skriver, och jag skulle väldigt gärna vilja ha kontakt med dig via mail - skulle du kunna skriva en rad tror du? :)



Josefin

2009-07-14 @ 19:15:37

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0