Ångest

Ush har sån ångest nu, jag åt just nötter och choklad, spydde men kunde inte få upp allt så nu sitter jag här med både ångest och alla dumma bieffekter av att spy - är helt yr, svag i hela kroppen, benen viker sig när jag går, min mun känns äcklig och dessutom blir man hungrigare av att spy, inget att föredra med andra ord. Nu kanske ni undrar varför jag håller på som jag gör då, jag har egentligen inget bra svar på det förutom att det får mig att må bra för en sekund och det stänger ute mina känslor på gott och ont, jag stänger ut ångesten, men den kryper ändå in. Och nu är den här och försöker äta upp mitt psyke. Fyfan, den ska inte vinna.

Jag funderar på att börja planera mitt matintag mer noggrant, är bara lite rädd att jag ska bli manisk och börja äta mindre och mindre. Men jag måste nog planera bättre eftersom jag stupar efter lunch även fast den varit nyttig och hur liten den än varit. Jag klarar snart inte detta längre. Men jag måste, för min egen skull.

Skriv din åsikt
Postat av: M A L I N

sv: hihi tack så jättemycket!

2009-03-30 @ 22:15:37
URL: http://www.malinh.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0